f

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore. Excepteur sint lorem cupidatat.

You may like:

В наших соцмережах багато корисного!

Image Alt

Від репортера та менеджера до власної агенції

  /  4 питання до власника бізнесу   /  Від репортера та менеджера до власної агенції

Від репортера та менеджера до власної агенції

Марія та Василь Тимочко – керуючі партнери Tymochko Agency, спікери UAday Форум: Маркетинг у час змін.

Марія – засновниця Tymochko Agency, консультант з комунікацій та маркетингу.

Василь – менеджер оптової фармацевтичної компанії, який вирішив змінити діяльність. Спеціаліст з налаштування реклами.

Агенція спеціалізується на smm-супроводі для бізнесу, а з 2020 року розвиває напрямок: маркетинг для івент-індустрії. У портфелі агенції 14 всеукраїнських маштабних подій. Tymochko Agency довіряють такі компанії: Гудвелі Україна, ТМ Рибак, мережа лабораторій “Ескулаб”, THE Color Run Ukraine, Frankivsk Half Marathon, Ukrainian Trail League.

1. Який був ваш найбільший страх під час запуску бізнесу?

Починати бізнес не страшно, я знаю, що українського підприємця не лякають труднощі. Якщо ви сприймаєте труднощі і проблеми, з якими зіштовхуєтеся, як можливість для особистого росту, росту вашої команди та компанії, то усі перепони тільки підуть на користь. Острах починати будувати власну маркетингову агенцію, звичайно був, але не страх.

2. Що для вас у вашій справі головне? Чому ви так думаєте?

Люди – найголовніше у будь-якій справі, чи то бізнес, чи волонтерський проєкт. Далі їхні цінності. Думаю, що саме цінності визначають, чи зможете ви з іншими людьми: клієнтами, найманими працівниками, партнерами щось збудувати разом. І третє – професіоналізм. Насправді, команди, які володіють такими функціями працюють як один добре злагоджений механізм, якщо це сервісна команда у маркетингу, то їх робота тиха і непомітна.

3. Які чинники чи кроки зробили ваш бізнес успішним?

Що таке успіх для малого підприємця, або для підприємця, який тільки стартує? Для нього успіхом може бути перший найманий працівник, перше крупне замовлення.

Тому успіх – це маленькі переможні кроки щодня, часом вони не помітні і знецінені самим підприємцем, тому дайте собі, своїй компанії час на успіх.       Бути успішними, значить слідувати обраній візії, стратегії і плану, мати право на вибір, навіть якщо здається, що вибору немає.

4. Дайте 3 поради тим, хто починає бізнес.

Я б хотіла дати якісь універсальні поради, але їх не існує.

  •  Будувати свою справу – це не легко, тому ваша особиста ресурсність надзвичайно важлива. Якщо бракує сил, то ви не зможете поставити велику амбітну ціль, яка буде вести, як маяк у різні часи.
  • Створюйте команду і вчіться делегувати.
  • Виробляйте навик відчувати свою компанію, своїх людей, клієнтів, ринок, майте сміливість, коли це потрібно буде, розвирнути корабель в протилежний бік.

Leave a comment

User registration

You don't have permission to register

Reset Password